Dofinansowanie utylizacji azbestu
Do 15 marca 2013 r. w Urzędzie Miejskim w Olecku można zgłaszać chęć
udziału w projekcie, którego celem jest unieszkodliwianie odpadów
zawierających azbest. Na podstawie zgłoszeń Urząd Miejski w Olecku
przygotuje wniosek na dofinansowanie działań polegających na
demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających
azbest ( koszt zakupu i położenia nowego pokrycia dachowego obciąża
właściciela nieruchomości). Spodziewamy się dofinansowania do 85 %
kosztów kwalifikowanych. Resztę czyli 15% pokrywają osoby/podmioty
zgłoszone do projektu. Jaki to będzie koszt w br. okaże się po
otrzymaniu dofinansowania i rozstrzygnięciu przetargu. Dla przykładu
w 2012r. koszt zdjęcia i utylizacji pokrycia dachu o pow. 100m2 z
materiałów zawierających azbest kosztował właściciela ok. 220 zł.
Termin zgłaszania osób/podmiotów do udziału w projekcie mija 15
marca 2013.
Zgłoszenia przyjmuje Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony
Środowiska Urzędu Miejskiego w Olecku, plac Wolności 3, pok. nr 3
lub 11. Tel. 520 2383 lub 520 16 03
|