Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie ogłosił nabór wniosków na utylizację wyrobów zawierających azbest.
Wszystkie osoby, które planują usunąć ze swojej nieruchomości azbest powinny zgłosić się do Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3 (pokój nr 05) i złożyć wniosek o dofinansowanie prac polegających na utylizacji azbestu. Na Państwa wnioski czekamy do 26 lipca 2019 r.
Związek międzygminny „Gospodarka Komunalna” na bazie zgłoszeń złoży wspólny wniosek. Realizacja przedsięwzięcia rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o dofinansowanie przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie.
W ramach programu przewidziane jest dofinansowanie w formie dotacji – ok 75%.
Prace związane z demontażem i załadunkiem planowane są do wykonania w maju i czerwcu 2020 r.
Więcej na ten temat w załączniku.